Toyota обіцяє продавати в Європі лише автомобілі з нульовим рівнем викидів до 2035 року
Toyota Motor Corp. пообіцяв бути готовим до 2035 року продавати в Європі тільки автомобілі з нульовим рівнем викидів, несподівану обіцянку, яка ставить найбільшого у світі автовиробника у відповідність до найамбіційнішого кліматичного плану у світі.
Японський виробник також поставив нову проміжну мету, щоб до кінця десятиліття, принаймні, половина своїх продажів у Західній Європі була автомобілів з нульовим рівнем викидів. Це великий крок уперед порівняно з передбачуваним обсягом продажів приблизно 10% у 2025 році.
У той час як цілі узгоджують Toyota з заходами щодо зеленої угоди, запропонованими Європейським союзом у липні, компанія уточнила свою точку зору на 2035 рік, заявивши, що вона передбачає, що блок матиме достатню інфраструктуру для підзарядки акумуляторів і заправки воднем . Країни-члени ЄС вже сперечаються про терміни закінчення випуску двигунів внутрішнього згоряння: Франція виступає за те, щоб гібриди, що підключаються, були дозволені на більш тривалий термін, а Італія прагне захистити суперкари від поетапної відмови.
Зобов'язання Toyota дещо несподівані, оскільки керівники давно прагнули зберегти роль гібридів, таких як Prius, щодо скорочення викидів вихлопних газів доти, доки повністю електричні автомобілі не стануть доступними для більшої кількості споживачів. Нещодавні успіхи компанії в Європі підтвердили цю стратегію: покупці автомобілів масово виступили проти дизелів відтоді, як у 2015 році спалахнув скандал із Volkswagen AG, пов'язаний із встановленням двигунів. Продаж Toyota різко зріс, а середній рівень викидів CO2 для автопарку є найнижчим серед основних виробників звичайних автомобілів. .
Але незважаючи на весь успіх Toyota в галузі гібридів, компанії стає все важче стверджувати, що споживачі в деяких частинах Європи ще не готові перейти на автомобілі, які повністю живляться від акумуляторів. Цього року до вересня у регіоні було зареєстровано понад 800 000 таких електромобілів, що більш ніж на 90% більше, ніж рік тому. Аргумент Ілона Маска «вся електрика чи крах» також залучив інвесторів, оскільки минулого року Tesla обігнала Toyota як найдорожчого автовиробника у світі, не оглядаючись назад.
"Ми жодним чином не захищаємося і не займаємося опором послідовникам", - сказав в інтерв'ю Метью Харрісон, головний виконавчий директор Toyota Europe. «Ми сконцентруємося на нашій сумлінності, але нам потрібні такі ж переконання, зусилля та прогрес також з погляду інфраструктури та відновлюваних джерел енергії».
Інші автовиробники вже позначили цілі, аналогічні до цілей Toyota. VW "тезка бренду s заявив , що планує припинити продажі автомобілів згоряння в Європі між 2033 та 2035 Ford діапазон пасажирського автомобіля Мотор Ко буде повністю електрифікований до 2030 Daimler AG "s Mercedes-Benz обіцяло бути готовий до переходу на повністю електричний до кінця десятиліття, де дозволять умови.
Заяви компаній, які не так сильно скоротили викиди CO2 у своїх автопарках, разом з тим, що влада зациклюється тільки на тому, коли галузь зможе повністю перейти на електрику, розчарували керівництво Toyota.
"Прямо зараз йде свого роду війна в пресі з тим, хто більше обіцяє", - сказав Гілл Пратт, головний науковий співробітник Toyota. "Обіцянки не видаляють CO2 з повітря".
Пратт стверджує, що спосіб скоротити найбільш чисті викиди вуглецю в усьому світі полягатиме в тому, щоб продовжувати пропонувати гібриди і гібриди, що підключаються, доки батареї не стануть дешевшими і чистішими у виробництві, а інфраструктура для зарядки з використанням відновлюваних джерел енергії не стане більш доступною.
Але ці сумніви більше не заважають Toyota запроваджувати електромобілі. У наступному році компанія випускає зовсім новий позашляховик під назвою bZ4X, який нагадує її популярний позашляховик RAV4 . Це буде перша із семи серій, які Toyota називає bZ, що означає «за межами нуля».
Бренд Lexus також візьме участь у цьому заході: у першій половині наступного року з'явиться новий електричний позашляховик з акумуляторною батареєю, який отримав назву RZ. Підрозділ люксових автомобілів має намір до 2025 року майже подвоїти річний продаж до 130 000 автомобілів з приблизно 70 000 в даний час.
Хоча Toyota вірить в акумуляторні батареї - на сьогоднішній день вона продала майже 20 мільйонів електрифікованих автомобілів, компанія також є стійким прихильником паливних елементів і продовжує бачити, що водень відіграє роль у скороченні викидів від транспорту, особливо від більших транспортних засобів.
Наступного місяця Toyota збирається розпочати виробництво модулів паливних елементів другого покоління у Бельгії, які можна буде використовувати у вантажівках, автобусах, поїздах чи кораблях.
"Ми повинні знизити викиди вуглецю", - сказав Пратт в інтерв'ю. “Нам треба бути скромними. Нам треба розуміти, що ми насправді не знаємо, що спрацює найкраще, і тому найкращий підхід прямо зараз – це скуштувати багато речей».