Гарантія та Повернення

Гарантія та повернення


1. Гарантія не поширюється на витратні матеріали (олії, фільтра, технічні рідини та мастила, лампи, свічки, електронні блоки керування, запобіжники, реле та інші електроприлади). Їхня працездатність перевіряється в момент отримання


2. Продавець не несе гарантійних зобов'язань, якщо присутні:

1) Природне зношування деталі;

2) Сліди ушкоджень під час ДТП чи неграмотної установки;

3) Пошкодження через неакуратне водіння на нерівностях дороги;

4) Самостійне встановлення або на СТО без сертифікату на проведення даного виду робіт.


3. Повернення з інших причин можливе за умови повної справності деталі, відсутності слідів установки та цілої комплектної упаковки. Такий товар можна повернути протягом 14 днів з таких причин:

1) Шлюб виробника;

2) Помилка складу під час відбору замовлення;

3) Різночитання технічної інформації;

4) Помилка менеджера під час добору товару.


4. Повернення здійснюється за попереднім погодженням з менеджером. Продавець не виїжджає за товаром, а клієнт доставляє його в офіс самотужки чи силами поштових служб.


5. Вимоги до товару, що повертається:

1) Товар приймається тільки у своїй початковій упаковці, в якій він був проданий, незалежно від причин повернення

2) Упаковка не може містити будь-які сторонні написи та/або бути пошкоджена


6. Умови повернення у випадках, коли товар повертається необґрунтовано (за винятком шлюбу)

Необґрунтованою причиною є:


1) Помилка діагностики СТО;

2) Помилка підбору клієнтом;

3) Передумав;

4) Відмова кінцевого споживача (для СТО, роздрібних магазинів, перекупів)

5) Бралася для підстановки (діагностики)


За таких умов товар можна повернути протягом 14 днів з дня покупки з утриманням 10% вартості для компенсації накладних витрат.


Адреси відправлення узгоджених повернень:

Нова Пошта

Відділення №10

вул. Василя Жуковського 22а

Отримувач: Ларін Дмитро Андрійович +38(096)097-0090


Обов'язково необхідно повідомити менеджеру Toyox номер декларації надісланої посилки, номер замовлення або номер мобільного телефону клієнта (на який оформлялося це замовлення). Категорично не допускається наклейка скотчу, а також будь-які уточнюючі написи на упаковці товару!